BLOG INI CUMA MEMAPARKAN LAGU-LAGU YANG INDAH DAN SEDAP DIDENGAR NAMUN JARANG DIBERIKAN PERHATIAN MUNGKIN KERANA KURANG DIKENALI.



HARAP ANDA SEMUA MENYUKAI SELEKSI LAGU INI SEADANNYA
.
SEBARANG CADANGAN DAN KRITIKAN BERKAITAN LAGU AMAT DIALU-ALUKAN.



-MAN & LEEYANA.









Friday, February 19, 2010

Ayreon - Valley of the Queens (live)



my journey's over

I'm standing on the edge
and close my eyes
to this world of lies
my will is broken
it's the end of all my dreams
my soul yearns
for the valley of the queens


my rose has withered
it will never bloom again
the soil is dry
time has come to die
my faith has left me
they've stolen all my dreams


oh lay me down
in the valley of the queens
my search has ended


my name is carved in stone
on the temple wall
beyond Osiris hall
no holy sunrays
will light my tomb of dreams
I won't return
from the valley of............the queens

6 comments:

  1. ya.. memang indah..
    malam ini lagu ini akan menemani tidur saya

    ReplyDelete
  2. hey there!!

    thanks sbb folo my territory..

    :) n sbb leave ur comment on my entries too..

    \m/

    ReplyDelete
  3. best lagu ni.. jatuh cinta dgn music yg dowg main kn.. lembut..

    ReplyDelete
  4. i guest this is called "rock opera"
    and the sounds like the band coming from netherlands right?
    bcoz strong with the element ov culture from netherlands

    thanx bcoz introduce me this band

    hail n honor for your comrade

    ReplyDelete
  5. nini: tq sis. i will. thanx also be in my palce.
    mai: betul, jatuh cinta? betul2 lembut dan mengasyikkan.
    Frozen: yeah. ur definitely rite bro. band ni memang berasal dari belanja dan frontman yang kekal sampai ari ni ialah gitaris mereka arjen anthony lucassen. vokalis2 tersebut jenmputan dari band lain. slah seorang dari band within temptation.

    Tq bro, Hail for you too.

    ReplyDelete